Kvalitet hos Toyota

Målet er høj grad af kvalitet i alt, hvad vi gør
Vores mission er at optimere kvaliteten i alt, hvad vi gør. Vores kunder har stor indflydelse på vores arbejde med hele tiden at forbedre os selv og vores produkter. I Kaizens sande ånd slutter denne mission aldrig.
  • Vi lytter til vores kunder

    Vores kunders oplevelser og meninger er det vigtigste, hvis vi skal forstå hvad Toyota-kvalitet betyder. Deres uafhængige synspunkter og erfaringer med deres biler giver os indblik i, om vi når vores kvalitetsmål. Deres feedback kommer fra den virkelige verden og vi har brug for dem, så vi hele tiden kan forbedre os og producere endnu bedre biler. Derfor lytter vi altid til vores kunder, og vi er opmærksomme på både kritik og ros.

    Kvalitet refererer ikke kun til de produkter, vi leverer, men også til kvaliteten af det arbejde, vi udfører. Og det gælder inden for alle vores forretningsområder og for alle typer kunder, både interne og eksterne.

  • Vi lytter til vores medarbejdere


    Vores forpligtelse til at udføre det bedste job på hvert trin er grundlæggende for at sikre, at vi leverer produkter af højeste kvalitet til vores kunder. Hvert medlem af vores arbejdsstyrke forstår vigtigheden af aldrig at overføre dårlig kvalitet til næste trin i processen. Det betyder, at vi tackler problemer i det øjeblik, de opstår, og forhindrer mere alvorlige problemer i at udvikle sig. Denne tilgang strækker sig til hele Toyota-netværket i Danmark fra kontorarbejderne på hovedkontoret til forhandleren eller værkstedet, der leverer din bil.


  • Kvalitet er i alt, hvad vi gør

    Vi sætter kvalitet i centrum for alt, hvad vi gør. Vi er tro mod princippet om kaizen, og vi ser altid på, hvordan vi kan foretage forbedringer. Vi vil gerne være sikre på, at vi leverer de bedste kvalitetsprodukter og tjenester til vores kunder. Gennem vores overgang til en mobilitetsvirksomhed forbliver vi tro mod vores kvalitetsarv og stræber efter det samme kvalitetsniveau i alt, hvad vi gør. Lige fra, hvordan vi interagerer med vores kunder i denne stadigt skiftende digitale verden til at opnå kulstofneutralitet.


  • Vores kvalitetsfilosofi

    Vores tilgang til kvalitet er baseret på Jikotei Kanketsu-filosofien: "at sikre, at fejl aldrig overføres til den næste proces." Det betyder, at hvert medlem af arbejdsstyrken tager ejerskab for kvaliteten i deres job.

De seneste nyheder fra Toyota