Nationale marketing- og salgsselskaber

Vores NMSC'er og forhandlere støtter kunderne gennem hele deres Toyota-rejse
Vores biler og tjenester sælges i hele Europa, men den måde, vi markedsfører dem på og får kontakt til vores kunder, er forskellig fra land til land. Vores nationale marketing- og salgsselskaber og detailhandlere interagerer med mennesker på en måde, der passer til hvert marked.
  • Nationale marketing- og salgsselskaber

    Den rige mangfoldighed i de forskellige lande i Europa udgør en udfordring for enhver virksomhed, der opererer i hele regionen. Vores nationale marketing- og salgsselskaber (NMSC'er) skal tage højde for de mange variationer i kultur, sprog og måder at drive forretning på, samtidig med at vi sørger for, at vi leverer konsekvent høje servicestandarder til vores kunder. Vores 28 europæiske NMSC'er har en bred vifte af ansvarsområder på nationalt plan, herunder produkt- og marketingstrategi, teknisk support, kunderelationer og udvikling samt support af vores forhandlernetværk.

  • 28

    NMSCs

  • 53

    lande

  • >2.400

    Toyota-forhandlere

  • >360

    Lexus-forhandlere

  • Et omfattende netværk af detailhandlere

    Vores 2.800 detailforretninger er det første kontaktpunkt for de fleste af vores kunder. De leverer salg af nye og brugte køretøjer og dele, service, vedligeholdelse og reparation. Certifikatet på vores forhandleres vægge er et bevis på, at alle Toyota-forhandlere har overholdt alle 86 strenge obligatoriske standarder. Det viser, at de er forpligtet til at vise konsistens og gennemsigtighed gennem hele kundens rejse med deres Toyota-køretøj. Resultatet er ro i sindet – velvidende, at alle Toyotaer får den bedste behandling i overensstemmelse med vores overordnede filosofi om miljøhensyn.


  • En mindeværdig oplevelse for kunderne

    Vores forhandlere spiller en nøglerolle i vores fremtid som mobilitetsvirksomhed ved at give kunderne en mindeværdig og god oplevelse. Dedikerede områder inden for det nye detailmiljø præsenterer vores fulde sortiment af produkter og tjenester, fra nye og brugte Toyota-køretøjer, Toyota Gazoo Racing-produkter, elektrificerede køretøjer af mærket bZ, eftermarkedssalg og service til KINTO Mobility Services. I kundehubben interagerer kunderne med brandet både digitalt og med forhandlereksperter. Interaktive digitale berøringspunkter giver kunderne en personlig oplevelse i butikken, så de kan udforske vores mobilitetsprodukter.


  • En stærk forpligtelse til at reducere vores miljømæssige fodaftryk

    Som en af verdens førende bilproducenter tager vi vores ansvar for at hjælpe med at beskytte miljøet ekstremt alvorligt. Vores forhandlere deler dette ansvar. For eksempel sikrer de, at spildevand – en kilde til forurening under bilservice – opsamles og renses. Lignende regler gælder for olie, maling, batterier og dæk. De vil også reparere en bils klimaanlæg ved hjælp af genvindings- / genbrugsudstyr for at undgå, at kølemidler skader miljøet og specifikt ozonlaget.


  • Teknikere, der uddannes - og omskoles

    Vores biler er højteknologiske maskiner. At arbejde på dem kræver specialiserede færdigheder, som vores teknikere har, da enhver tekniker, der arbejder hos en Toyota-forhandler, er kandidat fra Toyota Academy. De er således højtuddannede og forstår Toyotas biler ind og ud. Derudover deltager de regelmæssigt i videreuddannelse for at holde sig ajour med de nyeste modeller og udviklinger. Da de bruger deres arbejdsliv på at servicere og reparere Toyota-biler, kan det være sikkert at sige, at ingen kender en Toyota-bil så godt som en Toyota-tekniker!


  • Indgående kendskab til elektrificerede køretøjer

    Arbejdet med vores elektrificerede køretøjer kræver særlige færdigheder. Vores teknikere tester hele køretøjssystemet og udarbejder en skriftlig rapport, der giver alle de oplysninger, som en kunde har brug for for at forstå deres køretøjs sundhed. Det er den ideelle måde at sikre, at alt fungerer, som det skal, med optimale ydelsesniveauer. Interessant nok involverer kontrol af et elektrisk køretøjs helbred ikke beskidte overalls, fedtede hænder og en skruenøgle! I stedet betyder det at tilslutte en kraftfuld computer, der udfører mange af testene selv.


  • En passion for sikkerhed

    Før en forhandler udfører et stykke arbejde på en kundes anmodning, udføres en gratis inspektion af bilens tilstand. Målet er at sikre, at alle Toyota-køretøjer præsterer på det højeste niveau af teknisk ekspertise og sikkerhed. Når denne inspektion er afsluttet, modtager kunden en skriftlig rapport og forklaring, der dækker tilstanden af forrude, viskerblade og mekanisme, gulvmåtter, dæk, karrosseri og lygter.


  • Vi bestræber os på, at ordne det rigtigt første gang

    Toyota bestræber sig på at løse ethvert problem korrekt i første forsøg. Det er ikke nødvendigvis den nemme måde at gøre tingene på, i hvert fald ikke på kort sigt. Men hos Toyota er der ikke plads til kortsigtet løsning. Hvis der er et problem med et Toyota-køretøj, vil vi komme til bunds i det. Det betyder at undersøge enhver fejl grundigt for at forstå problemet og identificere den rigtige løsning. Vi er ikke interesserede i hurtige løsninger, der ikke holder. I stedet finder vi en langsigtet løsning, så alle kunder trygt kan nyde deres bil fejlfrit.

  • Vi bruger originale Toyota-reservedele

    Hvis en undersøgelse viser, at en bil har brug for reservedele – f.eks. for at bestå den obligatoriske tekniske syn - vil en Toyota-forhandler kun bruge originale Toyota-reservedele. Med andre ord vil de ikke gå på kompromis med kvalitet eller holdbarhed. Kunderne kan derfor være rolige, da de ved, at de anvendte dele er specielt designet og lavet til deres Toyota.

Læs også om

De seneste nyheder fra Toyota