Kundetilfredshed hos Toyota

Det er ikke nok, at vores kunder bare er almindeligt tilfredse
  • Kundetilfredshed hos Toyota = Kundernes anbefaling.

    ”CRS” står for ”Customer Recommandation System” og er navnet på Toyotas omfattende kundetilfredshedsprogram.

    Her spørger vi ind til kundernes villighed til at anbefale Toyota til familie, venner og kolleger. 

    For hos Toyota er det bedste udtryk for kundernes tilfredshed, når kunderne vil anbefale os.

  • Vejen til forbedring er at lytte til kunderne

    Og selv om uvildige undersøgelser viser, at Toyota-ejere generelt er mere tilfredse end andre bilejere, så vil vi være endnu bedre. Derfor lægger vi stor vægt på de oplevelser og den service vores kunder får, når de handler hos Toyota. 

    Og netop det at lytte til og agere på kundernes tilbagemeldinger, er en central del i Toyotas CRS-program, for det er den bedste vej til, at forbedre vores kundeservice og opnå kundernes ultimative ros: Deres loyalitet og anbefaling!

  • Hjælp os til at blive endnu bedre

    Når du har købt en Toyota eller besøgt et af vores værksteder, vil du meget sandsynligt blive kontaktet af vores analysebureau. 

    I så fald håber vi, at du vil bruge et par minutter på at hjælpe os til at gøre det endnu bedre næste gang, du besøger os. 

    Og så håber vi selvfølgelig at du anbefaler os til din familie, venner og kolleger.

Læs også om