Hos Toyota Danmark leder vi efter en nysgerrig og energisk studentermedhjælper, der brænder for data, analyser og digital udvikling. Er du klar til at bidrage til fremtidens mobilitetsløsninger og udforske nye forretningsområder? Så er dette din chance!
Jobbet og opgaverne
Som studentermedhjælper i vores Mobility & New Business afdeling vil du spille en vigtig rolle i at understøtte vores arbejde med e-commerce og connected services. Dine ansvarsområder vil inkludere:
- Gennemførelse af målgruppe- og konkurrentanalyser
- Optimering af online salgsprocesser
- Rapportering og analysearbejde
- Diverse ad-hoc opgaver i afdelingen
Hvem er du?
Vi søger en studerende, der er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for digitalisering og har en passion for datadrevet analysearbejde. Du skal være selvmotiverende, proaktiv og klar til at tage ansvar i en lille, men dynamisk afdeling.
Du skal kunne se dig selv i jobbet i minimum 2 år.
Det ville være en fordel, hvis du:
- Har erfaring med Google Analytics, Adobe Analytics, PowerBI eller lignende værktøjer
- Er struktureret og detaljeorienteret
- Er vedholdende, også når opgaverne bliver rutineprægede
- Er imødekommende, har et godt humør og trives med at servicere vores brugere
Bliv en del af Toyota!
Vi tilbyder dig en unik mulighed for at få praktisk erfaring i en global og innovativ organisation. Hos os får du indsigt i e-commerce og digitale tjenester, mens du arbejder for et af verdens mest anerkendte bilbrands.
Stillingen er på 15-20 timer om ugen, og arbejdet foregår på Toyotas hovedkontor i Søborg.
Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter, når vi har fundet den helt rette kandidat.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte General Manager, Dejan Jankovic, på e-mail: dejan.jankovic@toyota.dk.
Vi glæder os til at læse dit CV og din motiverede ansøgning og ser frem til at møde dig!
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.